середу, 2 жовтня 2013 р.

*Щось не скрапове*

Привіт, мої хороші=)))))
Ех, оце ж я "загуляла, пропала зовсім, ну....все більш-менш спокійно і творчий настрій мене переповнює=))) І ось заряджена вчорашнім Днем ангела, першим днем жовтня-новий місяць, свіжий погляд та хороший настрій дає свої результати=)))))
   І тому сьогодні хочу вам показати результат моїх недоспаних ночей на минулому тижні=))))
А все починалось з того, що у моєї бабусі був День народження=))) І мені мамуся натякнула, що бабусі потрібна третя картина на стіну, але попросити вона мене не наважувалась, бо знала, що я зайнята та й вже давно не малюю олійними фарбами. А я ж вже давно хотіла почати малювати, та все чогось не вистачало:  розчинника, пензликів, полотна..... Вмовляти мене не довелось і я бігом побігла в художній магазин...і вуаля..все вже є і залишилось діло "за малым"=))) Але часу було лише тиждень, та й картина досить велика 50*60, багато деталей та й шари фарби не висихали і тут мені у пригоді знадобився фен для ембосінгу=))))) Отже, картину я і подарувала на половину суху=))) Але радості було море і бабуся геть чисто забуло, що вона про картину мамі говорила......отже, від не давнього часу я ще й екстрасенс=))))
    І так: картина 50*60, репродукція Сен Кіма, ну дуже мені подобаються його картини, такі яскраві та ніжні, що заряджають позитивом на весь день=))))

Немає коментарів:

Дописати коментар