пʼятницю, 4 жовтня 2013 р.

***2 відерка***

Привітик, лапусі!!!!

Як у вас справулі???? Сьогодні вже п'ятниця, ю-ху!!!А завтра вихідні=))))

І так, про головне=)))) Мій зайчик подарував мені два відерці залізних, знаючи те, як довго я їх хотіла, просто кольорові я не можу знайти, а якщо і є, то дуже дорогі=((( Тому мої відерка я вирішила задекупажити...і ось що вийшло=))))
букетик мені подарував Назік, люблю я сезоні букети=))) Тюльпани на 8 березня, а такі  - восени на день ангела;-)

В мене ще багато фоточок=)))) тому....із чашечкою чаю будемо зігріватися і черпати натхнення=)))
 У голубому відерку я тримаю скотчики=))) Як же я від них бальдю=)))) Вони такі няшки, особливо мені подобаються 2 голубеньких із сердечками=))) До речі, цей з великими сердечками від Глітс тільки недавно придбала в Аграфці, так давно його хотіла, що не змогла пропустити можливості його придбати=)))


 А в розовенькому - квіточки, але щось мої запаси вже такі бідні стали=((( Ех, треба вже закупитися, але все ніяк не замовлю=((( Стільки всього хочу, що приходиться чимось жертвувати=(((
 А так вони в мене і стоять на поличці: 2 відеричка і фоторамки LEGO їм в тон=))))
На сьогодні все, скоро до вас завітаю із новеньким;)))
Гарних та веселих вам вихідних, та тепла у серцях і домівках=))))
ХОХО

Немає коментарів:

Дописати коментар