середу, 24 липня 2013 р.

Notebook=))

Привіт усім, мої зозульки=))) як у вас справи??? Аж не віриться вже половина літа пройшло, а я і не замітила, ще не відпочила, ще не засмагала і не плавала!!! Літо, зачекай!!!=))) Ну, а ви я, надіюсь. вже встигли відпочити і наробити куучу фоток для спогадів!!)))
                                                              *  *  *
Сьогодні хочупоказати, як ви здогадались, блокнотик=))) Це, якщо можна сказати, перший (ну, другий) блокнотик=))) косенький він і кривенький....ну, не можу я нормально той блок зшити=(((( Як у дівчат рівні "корішки" виходять??? напевно, десь їх обрізають?? А як ви з цим справляєтесь??? ну.....ось і він=)))
 Блокнотик А5 на 120 листочків, зав"язується стрічкою у горошок та має хакладочку із керамічним сердечком (вже давно її купила і так вона мені подобається але все нікуди не могла її прилаштувати, а тут вона найкраще підходила, чи не так? ). На передньому форзаці карманчик об"ємний, а на задньому плоский (десь фотку його загубила:(( ) Нижче: попка. детальки та форзац=)))
Ну. все мої хороші, буду на сьогодні прощатись=))) Думаю, що цього тижня ще встигну вам щось показати=)) Папа....!!!
ХОХО

Немає коментарів:

Дописати коментар