понеділок, 7 жовтня 2013 р.

***Блокнотик "Story" ***

Привітик, лапусі!!!
Як у вас справи....як настрій.???? Сьогодні прекрасний день, сонечко світить....всі знову хто в чому: хто в макасінах на голу ногу.....а хто в чоботах та пуховику з комірчиком=))) Ах...а я сьогодні по-середині: плащик...дезерти...м'ятний шарфик та окуляри, мої найулюбленіші=)))

Сьогодні хочу показати вам блокнотик, який я зробила перед вихідними=))) Блокнотик зроблений вже з готового блокнотику, який мені купив Назік в Одесі під час нашої поїздки на Архвікенд=))) Точніше це був набір із 3 шт, а задекорувала середнього розміру=))
,
Блокнотик на зав'язках, має закладочку та карманчик на форзаці=))) Ось так вигдядає подібний  блокнтик
 На передньому форзаці карточка для журналінгу, щоб підписати чий та для чого блокнот.
 А ось і карманчик, насправді він і був у блокнотику, я його відірвала та злегка задекорувала=)))І ось мій скотчик від Глітс=)) Ай лав!лав!лав!!!=)))
 По матеріалам:
Тканина зі затишними доміками, квіткова стрічка, оксамитова стрічка, чіпборд і брадси від ММЕ, підложка від Терези Колінс...стрази, гудзичок та дирокольні метелики=))

Ось такий він чарівний всередині та закладочка із бусинкою в ніжнобірюзовий тон=))

  Напис "Story" я покрила кракелюрним лаком...ах так жаль. ще трішки і він до кінця засохне=((( Його якось можна врятувати???

На сьогодні все! Не хочу, щоб наступила знову дощова та пасмурна осінь=(( Хочу таку: яскраву, жовтеньку, ясненьку та таплу осінь!!!! До зустрічі, мої любі=)) Гарного вам дня та настрою!!!!

ХОХО
P.S. Сьогодні мій хом'як вже наталував за дві щоки=)))

Немає коментарів:

Дописати коментар