вівторок, 2 квітня 2013 р.

Вішачок=)))

    Привіт усім, мої любі=))) Думаю, що вже про мене забули=((( Вже давно все збиралась написати, та все ніколи було=((((
Хочу вам показати свій експеремент хіхі=))
Ах, забула сказати, що 8 березня я виграла лотерею в магазині "МОНПАСЬЄ" і виграла майстер-клас по декупажу=))) Отже, тепер у моїх підвісочок і браслетиків є "домік"=))) Дівчатка були дуже приємні=))) А побачивши стільки гарних серветочок і стрічечок у майстра Христі, що все її доймала запитаннями: "А де ти це купила???" "А де це???" Завдяки їй відкрила чудовий магазинчик, про існування якого я й не догадувалась=))) "Арт- Деко" у Львові, до речі, дуже приємні ціни=))) Ой...щось я відхилилась від теми=))) занесло...
  Ну...і ....захопившись декупажем і новим завданням від блогу shabby chic
я дістала старі плечики і задекорувала=))) Ну і як????


Спочатку прикріпила підвіску "бантик", а потім згадало, що на днях купила підвісочку "вішачок", ось і вирішила поміняти=)))
Ну все, мої любі, це все=)))) Надіюсь, що скоро завітаю=))))) Вже весною пахне!!!!!

6 коментарів:

  1. Очень красиво! И форма у плечиков такая необыкновенная! А какие "вкусные" подвесочки!!!
    P.S.Убери графический код на комментариях, а то комменты не будут писать тебе.

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо=)))) А как его забрать, я не знаю что поменять в настройках=(((

    ВідповістиВидалити
  3. Попробую помочь.
    Вверху у блога есть строка:новое сообщение, настроить,выйти"
    нажимай НАСТРОИТЬ
    Слева колонка "обзор, сообщения...настройки"
    Нажимаешь НАСТРОЙКИ
    В настройках выбирай комментарии и сообщения
    Строка:
    Контроль комментариев НИКОГДА
    Использовать проверку по слову НЕТ
    И будет всем счастье!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Нежно и изысканно!
    Спасибо за творчество с нами
    Шебби Шик

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо за хорошие слова=))) Спасибо за помощь=))) Уже исправила=))

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо, что творите вместе с блогом Shabby Chic
    Чудесная работа!

    ВідповістиВидалити